MS Windows
briani 27239
windows xp udskrivning
Fra : jane

Dato : 07-03-07 19:36

Nogen gange hvis jeg skal udskrive en atikkel, eller andet fra en web page,
så kan bogstaverne være meget små, næsten ulæselige, kan man ændre på det
nogen steder?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : L.E.P.

Dato : 08-03-07 08:57

Wed, 7 Mar 2007 18:35:47 +0000 (UTC), skrev jane
<nokvin@FJørnDættehotmail.com> :

>Nogen gange hvis jeg skal udskrive en atikkel, eller andet fra en web page,
>så kan bogstaverne være meget små, næsten ulæselige, kan man ændre på det
>nogen steder?

Går ud fra at du bruger IE7?

Prøv at eksperimentere lidt med Zoom funktionen nederst til højre.

Du kan også prøve at ændre tekststørrelsen (menuen Vis) og udskrive
med vandret papirretning.

Under Vis udskrift er der også forskellige muligheder for at tilpasse
udskriften. Hvis websiden er opdelt i rammer, kan du f.eks vælge at få
vist rammerne hver for sig og så kun udskrive siderne med den tekst du
skal bruge.

Det kræver nok lidt eksperimenteren før du har fundet ud af hvordan
det fungerer.

Hilsen Lars

Fra : jane

Dato : 08-03-07 17:34

L.E.P. <nyheder@SLETplakaten.dk> wrote in

> [...]
> skal bruge.
>
> Det kræver nok lidt eksperimenteren før du har fundet ud af hvordan

Ja.. Jeg syntes, Jeg har prøvet alt, på skærmen ser alt fint ud, men når
det printes ud, så er det meget småt, også i Firefox :(

--
Venlig hilsen
Jane