%s
Fra : Knud Haugmark

Dato : 07-03-07 20:07

Hvad betyder det, når der i php kode forekommer denne kombination "%s" i for
eksempel
"SELECT * FROM EPER WHERE EPER.NaceCode LIKE %s OR NationalID = %s OR
EPER.ReportedYear =%s OR EPER.ParentCompanyName=%s OR EPER.PostCode=%s "

jeg har også set "%d"
Det er noget kode Dreamweaver laver, men hvad betyder det???

Knud

Fra : Michael Zedeler

Dato : 07-03-07 21:14

Knud Haugmark skrev:
> [...]
>
> jeg har også set "%d"
> Det er noget kode Dreamweaver laver, men hvad betyder det???

Prøv lige at kigge på den omkringliggende kode. Du har jo kun bragt en
strengkonstant her. Lur mig om ikke der er en sprintf i nærheden...

Mvh. Michael.

Fra : Knud Haugmark

Dato : 10-03-07 10:18

jo sateme, du har ret, nu læser jeg lige lidt om den, det er ikke for sinker
eller pattebørn det der med sprint...tak for svaret

Knud