filtrere spam, hvordan ?
Fra : Havemanden

Dato : 07-03-07 12:31

Hej
Hvad skal jeg købe af software for at kunne filtrere alle mine emails,
på den lokale PC eller bedst på serveren. Jeg vil bl.a. filtrere alle
emails fra som IKKE har min emailadresse i to: feltet

Jeg bruger Outlook expres og Outlook 2000 - kan disse evt med ad-ons
sættes op til at slette spam på serveren uden at downloade det først ?

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 07-03-07 12:44

Havemanden skrev:
> [...]
>
> Jeg bruger Outlook expres og Outlook 2000 - kan disse evt med ad-ons
> sættes op til at slette spam på serveren uden at downloade det først ?

Hvilken server har du?

Jeg ved at Thunderbird har et spamfilter på klientsiden. Ved ikke med
OutLook Express og OutLook2000

/Andreas

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-03-07 13:54

Den 07-03-07 12.30 skrev Havemanden følgende:

> Jeg bruger Outlook expres og Outlook 2000 - kan disse evt med ad-ons
> sættes op til at slette spam på serveren uden at downloade det først ?

De to programmer fungerer vist ikke helt ens, men prøv at tage et kig på
nedenstående side. Den indeholder ganske vist ikke en beskrivelse på
netop det du ønsker, men du kan se, hvordan du laver filtre, og du kan
lave det ønskede ved at tage lidt fra de forskellige eksempler på siden.

http://kimludvigsen.dk/tips-internet-oefiltre-trin.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-03-07 14:06

Havemanden skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> [...]
> emails, på den lokale PC eller bedst på serveren. Jeg vil
> bl.a. filtrere alle emails fra som IKKE har min emailadresse i

Hmm - det vil også frasortere mail sendt vis BC eller BCC, som
kan være brugt af nogle afsendere af helt OK post.

Nu skriver du ikke, hvem din udbyder er - men f.x. TDC har et
udemærket spamfilter på deres server, der kan slås til........

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard