RedHat 7,0 opstart
Fra : Zwam

Dato : 01-07-01 11:36

Hej!

Da jeg igår aftes slettede min boot sector røg LILO selvfølgelig også ud.
Men hvordan får jeg nu Linux startet??? Jeg har forsøgt med kammerats boot
disk, men problemet er at hans boot disk boot'er på hda2 og min linux ligger
på hda7. Er der nogen forslag??? Jeg kunne selvfølgelig bare installere et
andet boot program og derefter installere LILO igen, men kan det ikke gøres
nemmere??

--
Zwam

E-mail: dm@esenet.dk
Web: http://www.metallica.esenet.dk
If you don't like my attitude go screw you self...
..
..

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 01-07-01 13:27

[...]