Mere validerings-info jeg ikke er med på..~
Fra : Thrane

Dato : 06-03-07 14:44

Hejsa

I var så gode at hjælpe sidst og nu er der igen noget jeg ønsker hjælp
til...

http://thrane.nu/spoon.asp

Jeg får 1 fejl:
document type does not allow element "DIV" here; missing one of
"APPLET", "OBJECT", "MAP", "IFRAME", "BUTTON" start-tag .

???

Hvordan kan jeg få den fejl væk?

Pft.

--
Thrane

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-03-07 14:53

Thrane skrev:

> Jeg får 1 fejl:
> document type does not allow element "DIV" here; missing one
> of "APPLET", "OBJECT", "MAP", "IFRAME", "BUTTON" start-tag .
>
> ???

Lidt mystisk fejlmeddelelse, men fejlen er let nok at se på din
side.

Du har puttet en div (med mere) ind i et link (a-element) - det må
man ikke.

Reglerne for sammensætning af elementer (tags) siger bl.a.:

- Inline-elementer må kun indeholde andre inline-elementer

A er et inline-element og div er et blok-element, så derfor er det

Du kan se mere om opdelingen i blok- og inline-elementer og
reglerne for sammensætning her:
<http://gyros.dk/usenet/html/blokinline.shtml>
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thrane

Dato : 06-03-07 15:20

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> [...]
>
> A er et inline-element og div er et blok-element, så derfor er det
>
> Du kan se mere om opdelingen i blok- og inline-elementer og

Tak, Jens...

Hvordan kan jeg så sætte det op så "det hele" bliver et link?

--
Thrane

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-03-07 19:50

Thrane <kyskoen@stofanet.dk> skrev :

>Hvordan kan jeg så sætte det op så "det hele" bliver et link?

Skal hele siden være et stort link til samme side?

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : oz3lx,René

Dato : 06-03-07 20:52

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Skal hele siden være et stort link til samme side?
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Fra : Thrane

Dato : 07-03-07 07:59

Kerim Ellentoft skrev:

> Skal hele siden være et stort link til samme side?

Nej, blot det der er på den side jeg henviser til.
Det er et udsnit af en hele side, men det er kun det der melder fejl.

--
Thrane

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-03-07 18:38

Thrane <kyskoen@stofanet.dk> skrev :

>Nej, blot det der er på den side jeg henviser til.
>Det er et udsnit af en hele side, men det er kun det der melder fejl.

Hmm - det gør det jo svært at svare på, når man ikke kan se det
hele, men princippet er:

#linkboks {width: 300px; height: 200px}
#link {display: block; width: 300px; height: 200px}

<a id="link" href="url">Linktekst</a>

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : oz3lx,René

Dato : 07-03-07 18:48

Fra : Thrane

Dato : 08-03-07 08:04

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> wrote in message

> [...]
> hele, men princippet er:
>
> #linkboks {width: 300px; height: 200px}
> #link {display: block; width: 300px; height: 200px}

Jeg prøver lige det du har skrevet.
Der er ikke brug for helheden, da det kun er dette der melder fejl...

--
Thrane

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-03-07 18:49

"Thrane" <noreply@noreply.dk> skrev :

>Der er ikke brug for helheden, da det kun er dette der melder fejl...

Jow, men jeg ved jo ikke, hvordan du har placeret det på siden,
så hvis man kan se helheden, så kan man svare specifikt ud fra
det.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)