pege eller markør
Fra : Birthe Bergholt

Dato : 06-03-07 13:54

Hej

Når jeg redigerer i frontpage, i en hvilken som helst side, bliver markør
/mus usynlig inde i rammen eller tekst.
Er der sat et flueben forkert et sted ?

vh
birthe

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 06-03-07 17:30

Kunne være fordi skriftfarven er lig med baggrundsfarven?

John
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1071

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-07 20:49

"Birthe Bergholt" <bibergholt@mail.dk(fjern bi)> wrote in message
> Hej
>
> Når jeg redigerer i frontpage, i en hvilken som helst side, bliver markør
> /mus usynlig inde i rammen eller tekst.
> Er der sat et flueben forkert et sted ?

Hej Birthe,
Hvis musemarkøren forsvinder, tyder det på, at dine musedriver ikke er
indlæst rigtigt ved start af Windows. Har du prøvet at genstarte? Gentager
dette sig også i fx. Word og andre programmer?

mvh
Ulrik