Hvor - switch images!
Fra : Hjon

Dato : 06-03-07 14:30

Jeg er helt ny i Javascript verden og jeg ønsker at lære hvordan
jeg kan bytte ud et billede med at klikke på et andet billede,
har tænkt at have et stort billede som skal byttes ud når man
klikker på diverse thumbnails.

Er der nogen som ved hvor kan jeg finne et websted som lærer
dette på en måde således at en nybegynder kan forstå dette.

på forhånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 06-03-07 14:40

Hjon wrote:
> [...]
>
> Er der nogen som ved hvor kan jeg finne et websted som lærer
> dette på en måde således at en nybegynder kan forstå dette.

<http://webshop3.scandesigns.dk/visning%20af%20billeder/>
Sådan har jeg gjort det - det burde være rimeligt at kunne forstå...
Det interessante ligger
<http://webshop3.scandesigns.dk/visning%20af%20billeder/js/billedetest.js>
her

Fra : Hjon

Dato : 06-03-07 14:53

Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> <http://webshop3.scandesigns.dk/visning%20af%20billeder/>
> Sådan har jeg gjort det - det burde være rimeligt at kunne forstå...
> [...]
jeg klarer ikke at åbne den sidste linken.