Andet multimedie
Lave A4 til A5 ?????
Fra : Mr. Mox

Dato : 06-03-07 18:16

Er dette den rigtige gruppe?

Jeg har lavet en oversigt/program til en Sommerfest på vort ældrecenter.
Jeg har lavet det i Microsoft Publisher i formatet A4, men nu skal nogen
af siderne trykkes på A5 papir.

Hvordan kan man få det til at passe uden at skulle lave det hele om??
Kan man gøre det???

Vær venlig at komme med et forslag til hvilken gruppe jeg finder svar på
sådan noget.

Mange Tak

Mr. Mox

Fra : /Peter

Dato : 06-03-07 19:08

"Mr. Mox" <jens.nyt@taulovnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen af siderne trykkes på A5 papir.
>
> Hvordan kan man få det til at passe uden at skulle lave det hele om??

Det kan din printer eller hvem det nu er er der skal trykke dem sikkert
godt finde ud af,
Hvis du selv skal printe kigger du lige i manualen eller hjælpe-siderne.

Fra : JS

Dato : 06-03-07 19:36

> [...]
> nogen af siderne trykkes på A5 papir.
>
> Hvordan kan man få det til at passe uden at skulle lave det hele om??

Sæt siden ned i 71% når du printer.

--
Mvh.
J S

Fra : Erik Andersen

Dato : 06-03-07 20:10

Mr. Mox wrote:
> [...]
> Kan man gøre det???
>
> Vær venlig at komme med et forslag til hvilken gruppe jeg finder svar

Der er også den mulighed at gemme siden som en pdf-fil. Så kan du (næsten)
printe den ud - eller få den printet/trykt i hvilket som helst format.
Mvh Erik

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 06-03-07 22:33

"Erik Andersen" <eandersn@post6.tele.dk> writes:
>Der er også den mulighed at gemme siden som en pdf-fil. Så kan du
>(næsten)
>printe den ud - eller få den printet/trykt i hvilket som helst format.
>Mvh Erik
men hvis den bare skal skrives ud på en printer, så er rådet om at
udskrivei 71% klart det enkleste.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311