Hjælp: AGP port på min IBM Thinkcentre A30~
Fra : Martin P

Dato : 05-03-07 23:47

Hej,

Jeg har købt en Thinkcentre A30, model 8191-75G. Denne model har et AGP port
+ 3x PCI. Det er en hurtig og dejlig stille maskine med 64 MB Intel grafik
onboard. Jeg har prøvet at sætte diverse AGP kort i AGP slot men maskinen
ikke kan se kortene. I BIOS har jeg kun mulighed for at vælge onboard kort
eller PCI. Jeg har også prøvet at sætte et ATI 9250 kort i PCI slottene men
det virker heller ikke. Men den tager imod et gammelt 8 MB S3 kort, hvor
mærkeligt.

Er der nogen der ved hvorfor?

mvh
MP