MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista, messenger og java
Fra : D

Dato : 05-03-07 19:49

Hej

Jeg har lige fået ny bærbar, med Vista.
Føler lidt, at programmet siger haha, nu har jeg så blokkeret noget, og
jeg fortæller dig ikke hvad du så skal gøre.

Min Windows Live Messenger, er blokkeret, og kan ikke få lov til at
gøre noget. Hjælp! Synes jeg har forsøgt at slå blokkering fra.

Jeg kan heller ikke få java til at køre. Har prøvet at hentes Sun både
online og offline installation. Og endda Microsoft Virtual Machine.

Nogle gode forslag?

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Ditte

Fra : :o\)

Dato : 06-03-07 21:21

Hej

Du skal bruge den JAVA Sun der hedder jdk-6-windows-i586 fra
http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp og jeg vil skyde på at
messenger bare skal have lov fra Windows Defencer eller via firewall.
God fornøjelse.
Vh.

-------------------

Fra : D

Dato : 08-03-07 07:56

sendte dette med sin computer:
> [...]
> http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp og jeg vil skyde på at
> messenger bare skal have lov fra Windows Defencer eller via firewall.

Hej

Jeg kan ikke få adgang til den side, jeg får fejlmeddelsen:
The requested Web page has been blocked by your system administrator.

Please contact your system administrator for further information.

Det er desværre ikke den eneste side, der giver den fejlmeddelse.
Har du nogle forslag?

Hilsen Ditte