MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Microsoft downloads, hvor??
Fra : Lars

Dato : 05-03-07 14:05

Hej, jeg skal de kommende dage installere/ konfigurere et par pc'er,
hvor der skal bruges diverse servicepacks for hhv Windows 2000 & XP,
samt internet explorer.
Jeg er ikke interesseret i streamede installationer, hvor jeg skal hente
en lille setup-fil, men den fulde installation.

Jeg hørte at der et sted på Syddansk Universitets website er en samling
af de ofte downloadede programmer samt service packs.
Er der nogen af jer der kender dette eller tilsvarende??

--
Best regards

Lars

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-03-07 14:18

Lars skrev:

> Jeg hørte at der et sted på Syddansk Universitets website er en
> samling af de ofte downloadede programmer samt service packs.
> Er der nogen af jer der kender dette eller tilsvarende??

<http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/>

Men der er jo også Windows Update Katalog:
<http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/da/default.asp>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Lars

Dato : 05-03-07 17:57

In article <esh8q2.33g.1@tgm.dyndns.dk>, nospam@madsen.tdcadsl.dk
says...
> Men der er jo også Windows Update Katalog:
> <http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/da/default.asp>

Hejsa, det er ikke windows updates jeg er ude efter, men et overskueligt
websted med komplette downloads af service packs, internet explorer etc.
dermed vel at mærke ikke små setup programmer med streamed installation..

På Microsoft siden, skal man jo efter søgning, bladre mellem tusinder af
hits

--
Best regards

Lars

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 05-03-07 18:08
Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-03-07 19:52

Monty(7000) skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Er det den her du søger efter?
> http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
> Monty

Øhh - var det ikke lige den han fik sammen med MS linket ?

Jan

Fra : Lars

Dato : 05-03-07 22:27

In article <45ec4e80$0$182$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
diverse@mail.tdcadsl.dk says...
> Er det den her du søger efter?
> http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Hej Monty, mange tak, det var lige hvad jeg var ude efter

--
Best regards

Lars

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-03-07 22:39

Lars skrev:

>Hej Monty, mange tak, det var lige hvad jeg var ude efter

her er et link mere til dig
http://www.synoptik.dk

--
Ivan V. Klattrup