MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Recovery af XP maskine
Fra : Jesper

Dato : 05-03-07 08:58

Hej.

Håber at I kan hjælpe mig - jeg har fået et spørgsmål fra en ven:

Hvordan reinstallerer man en XP maskine?

Problemet er, at han ikke har en recovery CD, men han har en CD med XP på og
separate CD´ere med alle programmerne på.

Han vil gerne have slettet alt på maskinen og geninstallere XP og alle
programmerne og herefter "starte forfra".

Mvh

Jesper.

Fra : Ricko.

Dato : 05-03-07 09:16

"Jesper" <Christop@post1**.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Han vil gerne have slettet alt på maskinen og geninstallere XP og alle
> programmerne og herefter "starte forfra".

Så , kan han jo lægge sin xp skive i og formatere disken derfra og så ellers
starte forfra

Fra : Jesper

Dato : 05-03-07 09:27

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "Jesper" <Christop@post1**.dknet.dk> skrev i en meddelelse

> Så , kan han jo lægge sin xp skive i og formatere disken derfra og så
> ellers starte forfra

Hej.

Hvordan gør han præcist det - han har forsøgt, men det er ligesom om at det
ikke virker. Det kører i ring siger han....

mvh

Jesper

Fra : Kent

Dato : 05-03-07 13:14

Jesper skrev:

> Hvordan gør han præcist det - han har forsøgt, men det er ligesom om at det
> ikke virker. Det kører i ring siger han....
Når han kommer til punktet, hvor der skal vælges partionen, der skal
installeres på, så sletter han partionen og oprettet den igen, og så kan
det ikke køre i ring.

--

Kent

Fra : hcma

Dato : 05-03-07 12:19

> [...]
>
> Han vil gerne have slettet alt på maskinen og geninstallere XP og alle
> programmerne og herefter "starte forfra".

du følger bare denne vejledning: http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
m v h
hcma

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 05-03-07 17:29

hcma skrev:

> du følger bare denne vejledning: http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
> m v h
> hcma

Hvilken herlig side. Tak for det! OT et godt eksempel
på at indhold er nok så vigtigt som smart design.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Jesper

Dato : 05-03-07 22:51