login
Fra : Quake

Dato : 05-03-07 13:41

Jeg er ved at lave en hjemmeside til en nystartet fodboldklub og så har
formanden spurgt om det kan lade sig gøre
at træneren kan logge sig ind under hver deres årgang de træner og skrive
direkte på hjemmesiden og
at forældre og andre stadig uden at skulle logge ind kunne gå ind på siden
og se hvad træneren har skrevet

http://koegepigefc.dk

jeg har prøvet her at lægge en login ind på siden der hedder træneren som
så når han logger ind kan se siden piger 01-02
men hvis ikke man er logget ind og klikker på piger 01-02 så kan man ikke
komme ind på siden men bliver send tilbage
det er det jeg gerne vil hører om man kan lave så man kan se siden uden også
at skulle logge ind men så kan man bare ikke skrive på siden

venlig hilsen
Quake

siden er lavet i frontpage og jeg er desværre ikke særlig god til html og
hvad det hedder men kan se på mange af indlægne at der sidder rigtig mange
dygtige personer og hjælper os andre ikke så gode

hjemmesiden ligger på webhotellet www.one.com