Hotspot i GoLive CS2
Fra : Chrille

Dato : 05-03-07 12:17

Jeg har ikke arbejdet med GoLive de sidste 5 år, men skal nu lave et site
for min datter. Heri skal indgå hotspots. Tidligere havde jeg ingen
problemer med at finde ud af det. Da kom værktøjerne frem af sig selv, når
man aktiverede billedet. Men nu kan jeg overhovedet ikke finde ud af,
hvordan jeg får tegneværktøjerne frem. Har studeret punktet hotspot i hjælp,
men forstår ikke forklaringen
Håber nogen kan hjælpe mig.
Ellers må jeg ty til Frontpage.

Mvh
Chrille

Fra : Geert Mikkelsen

Dato : 05-03-07 14:05

Chrille wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Jeg har ikke arbejdet med GoLive de sidste 5 år, men skal nu lave et site
> for min datter. Heri skal indgå hotspots. >
> Peg på billedet. Gå i Inspector - More - Use Map og vælg øverst de elementer
du skal bruge til at lave hotspot, for derefter at linke.
VH GEERT

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Chrille

Dato : 05-03-07 15:17

"Geert Mikkelsen" <grm@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> du skal bruge til at lave hotspot, for derefter at linke.
> VH GEERT

Tak for hjælpen! Jeg skulle vist have haft et engelsksproget program. Så
ville det hele virke meget mere logisk. Men på dansk hedder det: Gå i
Billedfremviser - Flere - Brug grafikobjekt.

Især den sidste "Brug grafikobjekt" virker ikke særlig logisk på mig.

Mvh
Chrille