MS Windows
briani 27239
Firefox hjælp
Fra : Nysgerrige Jan

Dato : 04-03-07 19:51

Hej

I Firefox får jeg besked om at der mangler en plugin for at afspille film på
danskernesvideoklip.dk og fjolletobak.com. Når jeg svarer ja til at
installere kommer der besked om at firefox ikke automatisk kan finde plugins
der mangler. Nogen der ved hvilken plugin man skal satse på ?

Tak for hjælpen

Jan

Fra : Søren Reinke

Dato : 04-03-07 20:16

Nysgerrige Jan wrote:
> [...]
> installere kommer der besked om at firefox ikke automatisk kan finde plugins
> der mangler. Nogen der ved hvilken plugin man skal satse på ?

Flash ville være et godt gæt.

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Jubii

Dato : 04-03-07 21:16

Nysgerrige Jan formulerede:
> Hej
>
> I Firefox får jeg besked om at der mangler en plugin

Hvornår er firefox blevet en del af windows os.