MS Windows
briani 27239
Vista funktion
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 03-03-07 16:27

Er der nogen der ved hvor man kan anskaffe sig den desktop som bliver
benyttet i vista. Jeg tænker her på bla den måde mapperne bliver vist på
ect.

Udover vista selvføldig?

Monty

Fra : Janner

Dato : 03-03-07 17:52

"Monty(7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan anskaffe sig den desktop som bliver
> benyttet i vista. Jeg tænker her på bla den måde mapperne bliver vist på
> [...]

Har installeret Pack_Vista_Inspirat_1.1.exe , søg efter den på google ....
Det giver et ret fedt vista look ... uden Vista bøvlet *GG* , det må jeg
vel nøjes med til der engang kommer en SP1 til Vista ..

/Jan

Fra : /Ole

Dato : 03-03-07 21:34

> [...]
> Det giver et ret fedt vista look ... uden Vista bøvlet *GG* , det må jeg
> vel nøjes med til der engang kommer en SP1 til Vista ..

Topdesk gør også tricket, men den kan godt gå ind og være lidt træls i spil.
Det var den i Tiger Woods 07

/Ole