Kan ikke printe fra de trådløse PC'er på h~
Fra : Andy

Dato : 03-03-07 18:19

Vores 3 PCer er koblet sammen via en Linksys wirelesse. Stue PCen som skal
være printserver har printeren via USB, og er direkte forbundet til
Linksys'en.
De to andre PCer er trådløst forbundet.

Lokalnettet fungerer fint, alle PCer kan se hinanden, og bruge hinandens
Shared foldere, gå på nettet o.s.v.

Print fra Stue PCen er OK, men print fra de to andre virker ikke!!!!

På Stue PCen kan jeg se at print jobbene fra de to trådløse PCer bliver sat
i kø, og står som "Udskriver" men printes bare ikke.

Starter jeg et print fra Stue PCen, bliver de også sat i kø, men kommer
først igennem når print job fra de trådløse er "Anulleret".

Printeren er sat op som delt, og alt ser egentligt fornuftigt ud.
Er der nogen der kan hjælpe mig med de sidsate detaljer ... jeg må have
glemt eet eller andet

/Andy

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 04-03-07 14:16

Andy forklarede:
> [...]
>
> Printeren er sat op som delt, og alt ser egentligt fornuftigt ud.
> Er der nogen der kan hjælpe mig med de sidsate detaljer ... jeg må have glemt

Kan være opsætningen på de trådløse PC'er.
Tjek under Egenskaber for printeren (på de trådløse), mener det er
fanebladet "Avanceret". Her kan der være et punkt med direkte
udskrivning til printer, eller noget med 2-vejs kommunikation.
Har oplevet at dette har drillet på et trådløst AP med printserver,
printjobs røg afsted, men kom aldrig ud. Slog så "kommunikation" (eller
hvad d... det nu hed) fra, og så sveskede prints igennem.

Fra : Andy

Dato : 06-03-07 20:59

"..::JMJ::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> printjobs røg afsted, men kom aldrig ud. Slog så "kommunikation" (eller
> hvad d... det nu hed) fra, og så sveskede prints igennem.

Hej, de trådløse PCer kan se printeren, men fra dem kan der kun ses - ikke
ændres i printeropsætning. Jeg må prøve videre ...
/Andy