Zyxel 10w router spørgsmål
Fra : Brian

Dato : 03-03-07 13:05

hej

jeg skal have åbnet en port i min router lad os sige port 33333 hvordan gør
man det . jeg har prøvet vejledningen på www.portforvard.com men det ser
ikke ud til at hjælpe . når jeg tester porten er den lukket. hvis jeg kører
udenom min router så bilver den testet som åben

er der nogle der kan hjælpe

på forhånd tak

mv

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-07 18:33

Brian wrote:
> [...]
> ikke ud til at hjælpe . når jeg tester porten er den lukket. hvis jeg kører
> udenom min router så bilver den testet som åben

NAT'er du den op mod noget der svarer i din ende ?

Fra : Brian

Dato : 04-03-07 10:16

Hej Claus.

Jeg har et program som kan checke om den port er åben. hvis jeg kører udenom
routeren så er den åben og med router så er den lukket