dlink 524 router spørgsmål
Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 03-03-07 09:19

Efter jeg har fået ovennævnet router
kan jeg ikke logge på min ftp via internet explorer
port 21 er åben - virker fint med et alm. ftp program ?
Hvor kan jeg ændre det ?

ps. håber det er den rigtgie gruppe jeg skriver i, ellers må i gerne sende
mig vidre,tak.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-03-07 09:54

On Sat, 3 Mar 2007 09:19:00 +0100, "dann@invalidd.dk"
<dan@microinvalid.com> wrote:

>Efter jeg har fået ovennævnet router
>kan jeg ikke logge på min ftp via internet explorer
>port 21 er åben - virker fint med et alm. ftp program ?

>Hvor kan jeg ændre det ?

Prøv at hoppe ind i internet indstillinger, klik fanebladet
'Avanceret' og led efter linien: 'Brug passiv FTP' - Jeg gætter på et
flueben her,vil løse dit problem...

<mlr>

Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 03-03-07 13:55

Hej

Tak for hjælpen - det var faktisk lige omvendt - jeg skulle fjerne
fluebenet.
så virker det.