Hauppauge WinTV-PVR-150 måske død?
Fra : Ukendt

Dato : 03-03-07 10:41

Hejsa

Jeg har haft nogen problemer med mit Hauppauge WinTV-PVR-150 !
Det har haft virket fint! Men kan nu ikke installer det!

Jeg har forsøgt at formatere hele maskinen, og kun have dét ene PCI kort i,
og flytte det rundt i forskellige PCI porte osv.

Kan godt se hardwaren! Men den siger driverne ikke passer til...
Har også forsøgt at være helt sikker på at alt "gammel driver" var væk med
hcwclear.exe..

Hjælper ikke noget...

Andre der har været ude for at ders Hauppauge tvkort er død på den
måde?...det er lige knapt et år gammel, så vil nok forsøge mig med at sende
det tilbage til forhandleren!

Venlig hilsen
Dan

Fra : Kim S

Dato : 06-03-07 15:09

"Dan Nielsen" <torskerogn_a_hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Kan godt se hardwaren! Men den siger driverne ikke passer til...
> Har også forsøgt at være helt sikker på at alt "gammel driver" var væk med

Prøvet at sætte det over i en anden maskine ?

Mvh, Kim