My Book Premium 500 gb
Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 02-03-07 21:43

Hej I gruppen

Jeg har købt en ekstern harddisk idag, fik af vide at jeg bare kunne smide
den i usb´en og den selv ville installere sig efter et par klik.

Jeg kan ikke få installeret harddisken -

får beskeden

hardwaren blev ikke installeret, fordi guiden ikke kunde finde den
nødvendige software

Nogen der kan hjælpe mig ??

Frank

Fra : Hans

Dato : 02-03-07 23:03

"Frank Hjorth Laursen" <fhl@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan ikke få installeret harddisken -
>
> får beskeden
>

> hardwaren blev ikke installeret, fordi guiden ikke kunde finde den

Du kan prøve at tilslutte den til et USB-stik. Den skal ikke smides.

Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 02-03-07 23:11

OK jeg PRØVER at tilslutte den til et usb stik.

Hmm Jo samme resultat.

Har du andre forslag ??

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-03-07 23:27

"Frank Hjorth Laursen" <fhl@vip.cybercity.dk> crashed Echelon writing

> Jeg har købt en ekstern harddisk idag, fik af vide at jeg bare kunne
> smide den i usb´en og den selv ville installere sig efter et par klik.

Det kommer an på OS, som skal understøtte USB Mass storage enheder.

--
Bjarke Andersen

Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 02-03-07 23:34

Jeg benytter XP

Hvis det er det du mener ?

har en Think Pad z60

Har også prøvet den på min stationær.
ældre model.

Kan filsystemet have noget med det at gøre ??

Jeg bruger NTFS på begge computere

Fra : Søren Blom

Dato : 02-03-07 23:46

> [...]
>
> Har også prøvet den på min stationær.
> ældre model.
>
> Kan filsystemet have noget med det at gøre ??

Kan du se disken i Stifinder?

Har samme disk, bruger dog firewire porten og det virkede først gang den
blev sat til.

Dumt spørgsmål, du har huskede at tænde den ik?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 03-03-07 00:01

"Husket at tænde den?"

jo det har jeg - men du var utrolig tæt på.

Jeg har fundet svaret - den fik ikke nok strøm nok - smed den direkte i et
strømstik istedet for en stikdåse.