Log over besøgs IP?
Fra : Michael Guldhammer

Dato : 03-03-07 16:45

Hej NG.

Hvordan laver jeg en log over besøgs IP adresser på min hjemmeside?
Det er ligemeget om det er MySQL, .htaccess eller .log

Guldhammer
--
Brug for en gratis stabil email?
Nu kan du også få hosted dit eget maildomæne.

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 03-03-07 17:08

Søg på nettet det du gør her er jo at bede andre om og lave noget for dig

Fra : Michael Guldhammer

Dato : 03-03-07 23:20

Det kan nu ikke se, jeg forespørger den bedste løsning før jeg evt. selv
søger efter noget, eller får det lavet.

Guldhammer