Fejlsider med ASP
Fra : Christian Itzchaky L~

Dato : 02-03-07 15:28

Hvordan laver man sine egne fejlsider (f.eks. 404, 500) med ASP?
Jeg har kigget rundt omkring på nettet men jeg har ikke fundet
noget jeg kunne bruge til noget...
Kan man bruge global.asa til noget?

Hvis i ikke ved hvad jeg mener kan i lige tage et kig på:
http://www.google.dk/aaaaaaaaaaaaaaaaa
Og derefter kan i tage et kig på
http://www.urlen.dk/aaaaaaaaaaaaaaaaa
HVORDAN LAVER JEG SÅDAN NOGLE FEJLSIDER??? (kan man bruge
Global.asa??)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-03-07 19:56

Christian Itzchaky Larsen skrev:

> Hvordan laver man sine egne fejlsider (f.eks. 404, 500) med ASP?

Selve siden kan være en simpel html-side eller en almindelig asp-
side. Men opsætningen af fejlsiden - det der får IIS til at bruge
den, skal gøres direkte på serveren (administration af IIS).

På et webhotel vil du normalt ikke kunne oprette egne fejlsider.

> HVORDAN LAVER JEG SÅDAN NOGLE FEJLSIDER???

Undlad venlist at råbe.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til