Fotogalleri i Frontpage
Fra : Martin

Dato : 02-03-07 15:07

Hej

Jeg har et problem. Jeg har oprettet et fotogalleri på min
hjemmeside men billeder/galleriet vil ikke uploades...

Hvad kan det skyldes?

Mvh.

Martin

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Is

Dato : 02-03-07 16:38

"Martin" <Brodergladdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har et problem. Jeg har oprettet et fotogalleri på min
> hjemmeside men billeder/galleriet vil ikke uploades...
>
> Hvad kan det skyldes?

Er de plads ??

Erik Isager

Fra : enkvinde

Dato : 03-03-07 16:18

"> Jeg har et problem. Jeg har oprettet et fotogalleri på min
> hjemmeside men billeder/galleriet vil ikke uploades...
>
> Hvad kan det skyldes?

Tja.... godt spørgsmål Martin.

Hvordan oploader du?
Hvad hedder din hjemmeside?
Har du FrontPage extensions på?
Har du prøvet at genopfriske din browser, når du ser siden?

Hilsen Eva, som gætter på en fejl 40

Fra : Martin

Dato : 04-03-07 20:03

enkvinde wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> Hvad hedder din hjemmeside?
> Har du FrontPage extensions på?
> Har du prøvet at genopfriske din browser, når du ser siden?

Hej Eva

tak for svaret! hjemmesiden hedder touringwest.dk, jeg uploader
alm billeder i et fotogalleri....
Browseren er genopfrisket jeg ved ikke om jeg har extensions??
HVor kamn jeg finde det??

MVh.
Martin (Nybegynder)??!!

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-03-07 20:21

Martin <Brodergladdi@hotmail.com> skrev :

>tak for svaret! hjemmesiden hedder touringwest.dk, jeg uploader
>alm billeder i et fotogalleri....

Som kræver FP Extensions.

>Browseren er genopfrisket jeg ved ikke om jeg har extensions??
>HVor kamn jeg finde det??

Se indstillinger i kontrolpanel på dit webhotel eller spørg dem.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : oz3lx,René

Dato : 05-03-07 03:44

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Som kræver FP Extensions.

> Se indstillinger i kontrolpanel på dit webhotel eller spørg dem.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

ja ja ja millioner tror på gud, jesus, muhammed, allah og og havd de nu
hedder
og millioner tror på små grønne mars mænd men hvem har nogensinde set nogen
af ?? INGEN
og det er der heller aldrig nogen der kommer til.

og dem som mener at islam er den eneste og sande religion skulle have
stukket
en STOR, FED OG TYK amerikansk raket op i røven, hvor på der står :
FUCK MUHAMMED.

(René 1962, vers 1 og 2)
Ateist ikke troende

Fra : Martin

Dato : 05-03-07 10:53

Så er extension installeret og det virker.. Tak for det!

Kan man lave login funktioner på udvalgte sider?? HVis ja
hvordan?? (Step by step)

Fra : enkvinde

Dato : 05-03-07 11:43

> Kan man lave login funktioner på udvalgte sider?? HVis ja
> hvordan?? (Step by step)

Ja, det kan man godt, men det er ikke en funktion du finder i FrontPage.

Du kan læse mere her http://hjemmesideskolen.dk/scripts/pass.asp

Hilsen Eva