E-Mail
webnoob 5265
Mozilla Thunderbird v1.5.0.9
Fra : Autocadster

Dato : 02-03-07 11:41

3 hurtige spørgsmål

1. Hvordan får man det til at vise meddeleser i tråd ?

2. Hvordan indsætter man alm. signatur (ikke v-card) ?

3. Kan man få det til at vise samme layout som OE er standard ?

Autocadster / 2620

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-03-07 12:28

Den 02-03-07 11.40 skrev Autocadster følgende:
> 3 hurtige spørgsmål
>
> 1. Hvordan får man det til at vise meddeleser i tråd ?

Klik på taleboblen i kolonneoverskrifterne.

> 2. Hvordan indsætter man alm. signatur (ikke v-card) ?

Lav en fil med din signatur, brug Notesblok eller en anden editor, der
ikke indsætter diverse koder i filen => Åbn Thunderbird => Funktioner =>
Kontoindstillinger => markér kontonavnet i oversigten til venstre =>
flueben ud for Vedhæft denne underskrift => klik evt. på knappen Vælg
for at finde filen med overskriften.

> 3. Kan man få det til at vise samme layout som OE er standard ?

Jeg husker ikke, hvordan OEs standard ser ud, men klik på menupunktet
Vis => Layout, og prøv dig frem.

Du kan finde yderligere hjælp til Thunderbird på nedenstående side og
ikke mindst de tilhørende trin for trin-guider:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhederne i Internet Explorer 7, og hvordan du bedst udnytter dem.

Fra : Lars Raaby

Dato : 03-03-07 14:30

Autocadster skrev:
> 3 hurtige spørgsmål
>
> 1. Hvordan får man det til at vise meddeleser i tråd ?
>
> 2. Hvordan indsætter man alm. signatur (ikke v-card) ?
>
> 3. Kan man få det til at vise samme layout som OE er standard ?

Thunderbird er kommet i en version 1.5.0.10

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-03-07 17:12

Den 03-03-07 14.30 skrev Lars Raaby følgende:

> Thunderbird er kommet i en version 1.5.0.10

Men det kan /næsten/ ikke betale sig at opdatere til den. Thunderbird 2
skulle meget gerne komme på tirsdag (US-tid).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gem internettet på din computer med Net Snippets.

Fra : Lars Raaby

Dato : 03-03-07 21:20

Kim Ludvigsen skrev:

> Men det kan /næsten/ ikke betale sig at opdatere til den. Thunderbird 2
> skulle meget gerne komme på tirsdag (US-tid).

Skal du så have opdateret din TB til den tid?

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-03-07 21:46

Den 03-03-07 21.19 skrev Lars Raaby følgende:

> Skal du så have opdateret din TB til den tid?

Der går sikkert en dag eller to dage ekstra, før det bliver muligt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på nettrafikken med det gratis program Down2Home.