Opbygning af hjememside
Fra : Niels Bierring Lauri~

Dato : 01-03-07 15:39

Findes der en nogenlunde elementær opskrift på at lave sin egen
hjemmeside.
Både design og overførsel til nettet.
Jeg har tidligere prøvet med FTP og har en hjemmeside p.t., men jeg
kan ikke opdatere den mere endsige få flere emner med.

Venlig hilsen
Niels Bierring

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-03-07 17:27

Niels Bierring Lauritsen (slet 33C4U) skrev:

> Findes der en nogenlunde elementær opskrift på at
> lave sin egen hjemmeside.

Ja!

> har en hjemmeside p.t., men jeg kan ikke opdatere
> den mere endsige få flere emner med.

Jo, det kan du sagtens. Må vi ikke se den? Ellers er der
lidt vanskeligt at se hvorfor.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Ejlif Bjørkved

Dato : 01-03-07 17:43

Niels Bierring Lauritsen (slet 33C4U) wrote in
dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> Jeg har tidligere prøvet med FTP og har en hjemmeside p.t., men jeg
> kan ikke opdatere den mere endsige få flere emner med.

Bruger du Frontpages?
- hvis det er tilfældet vender jeg tilbage.
mvh Ejlif Bjørkved

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-03-07 21:48

www.hjemmesideskolen.dk

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Rune Jensen

Dato : 02-03-07 03:48

"Niels Bierring Lauritsen (slet 33C4U)" skrev i en meddelelse...

> Jeg har tidligere prøvet med FTP og har en hjemmeside p.t., men jeg
> kan ikke opdatere den mere endsige få flere emner med.

....fordi dit maks. indhold er nået på serveren?

Eller hvad? Din hjemmeside ser ikke ud til umiddelbart at fylde meget mere
end nogle få hundrede kb. I så fald, hvis det er pladsproblemer, så må der
være ret så mange unødvendige filer på serveren fra f.eks. tidligere
uploadforsøg.

MVH
Rune Jensen