E-Mail
webnoob 5265
Newsprogram på dansk ?
Fra : Autocadster

Dato : 01-03-07 13:48

Hvilket newsprogram er godt, nemt og på dansk ?
(skal kunne spille med Windows Vista Ultimate)

Autocadster / 2620

Fra : Carl Drud

Dato : 01-03-07 18:55

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> writes:

> Hvilket newsprogram er godt, nemt og på dansk ?
> (skal kunne spille med Windows Vista Ultimate)

Mozilla Thunderbird.

http://www.mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

Opera som er incl. browser.

http://www.opera.com

--
Carl

Fra : -=JF=- priv

Dato : 01-03-07 20:26

Autocadster skrev:
> Hvilket newsprogram er godt, nemt og på dansk ?
> (skal kunne spille med Windows Vista Ultimate)

MesNews er rigtigt nemt, overskueligt og på dansk!
Er også knald god til Binære grupper.

--
Mvh. John

Fra : Autocadster

Dato : 01-03-07 21:46

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> MesNews er rigtigt nemt, overskueligt og på dansk!
> Er også knald god til Binære grupper.

Det brugte jeg med XP men det vil ikke virke 110% med Vista

Autocadster / 2620

Fra : -=JF=- priv

Dato : 01-03-07 21:55

Autocadster skrev:

> Det brugte jeg med XP men det vil ikke virke 110% med Vista

Nu er 100% oftest også rigeligt
Go' jagt!

--
Mvh. John

Fra : Carl Drud

Dato : 02-03-07 20:26

> Det brugte jeg med XP men det vil ikke virke 110% med Vista

Nu ved jeg ikke hvor MesNews installeres som default, men 40tude Dialog
installeres under C:\programmer. Dette kan give problemer i Vista, men
kan afhjælpes ved at installere det uden for C:\Programmer.

Om det samme gør sig gældende med MesNews ved jeg ikke.

--
Carl