Dell HJÆLP
Fra : PeetDK

Dato : 01-03-07 19:47

Hej jeg har være så uheldig at jeg har købt en

Dimension E521
Underholdning, ydeevne
Gode tilpasningsmuligheder, AMDT-styret og udviklet med henblik på at
præstere
Op til AMD AthlonT 64 X2 Dual Core-processor
Original Windows VistaT operativsystem
Stort udvalg af grafikkort
Op til 4 GB Dual Channel DDR2-hukommelse

Og nu er problemet kommet når jeg setter min Seagate - 300,0 GB - SATA150 -
7200 RPM / 8MB så kan den godt finde den i bios og den ligger også i
enhedshåndtering i Windows men så kan jeg heller ikke se mere af den er der
ikke en der kan hjælpe mig for ved dell siger de at det skal de ikke hjælpe
med da jeg ikke har købt den hd ved dem

PS håber der er nogen der kan hjælpe min

MVH PeetDK

Fra : Jan

Dato : 01-03-07 21:53

> 7200 RPM / 8MB så kan den godt finde den i bios og den ligger også i
> enhedshåndtering i Windows men så kan jeg heller ikke se mere af den er

Har du været i my computer -> manage
Under punktet Storage vælger du Disk management
Her burde du kunne se din disk, formatere samt give den et drev bogstav.

mvh
Jan
--
- Ved direkte svar til mig, fjern <dot>frugt -

Fra : PeetDK

Dato : 01-03-07 22:09

Tak for hjælpen så er den der og det kunde de ikke finde udaf hos dell du er
bare super

MVH PeetDK

news.toi2ycs20v8c9u@bamse.gtk.gtech.com...

Fra : Pico

Dato : 01-03-07 22:32

PeetDK wrote:
> Tak for hjælpen så er den der og det kunde de ikke finde udaf hos
> dell du er bare super

Ja undskyld jeg siger det, men når du ønsker (formodentlig) at spare penge
ved selv at købe en HD og sætte den i en mærkevare PC bør du også i forvejen
sætte dig ind i hvordan det gøres.
Det er ikke fordi jeg vil være skinhellig eller sådan noget, har lige selv
gjort det ved min nye HP, men du bør være sikker på hvad du laver når du
piller i indmaden på en maskine der sansynligvis stadig er garanti på
Ved du forøvrigt at samme sted som Jan henviser til kan du også partionere
disken hvis du ønsker det, du skal bare gøre det inden du smider data på den
for at være sikker på ikke at miste noget.
--
MVH
Pico

Fra : Holst

Dato : 01-03-07 22:47

PeetDK wrote:

> Tak for hjælpen så er den der og det kunde de ikke finde udaf hos dell du er
> bare super

Det kunne de sikkert sagtens. Men det er nok et spørgsmål om ikke at yde
generel support gratis og nøjes med at yde support til de produkter, de
har solgt.

Fra : Esben

Dato : 01-03-07 23:24

> Det kunne de sikkert sagtens. Men det er nok et spørgsmål om ikke at yde
> generel support gratis og nøjes med at yde support til de produkter, de
> har solgt.

Jo, men de har (formentlig) solgt en OEM Windows-licens.

--
Esben

Fra : Henning

Dato : 02-03-07 06:13

On Thu, 1 Mar 2007 23:24:28 +0100, "Esben" <esben@gruf.land> wrote:

>"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

>Jo, men de har (formentlig) solgt en OEM Windows-licens.
Det betyder ikke de skal hjælpe med installation af
tredieparts-produkter. Hvis spørgeren har sat sig bare en lille smule
ind i hvordan Windows virker, ville problemet ikke have været opstået.