MS Windows
briani 27239
Programpunkt er væk
Fra : Kert Rats

Dato : 28-02-07 01:03

I Windows XP har jeg under Start, Alle programmer, kommet til at trække en
programikon ud på skrivebordet.

Hvordan får jeg programikonet tilbage, hvor det kom fra, under Alle
programmer?

Glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-02-07 01:13

Kert Rats skrev:

>Hvordan får jeg programikonet tilbage, hvor det kom fra, under Alle
>programmer?

Træk det tilbage, hold musen over start-knappen et stykke tid og derefter
over alle programmer og slip den hvor du vil have den.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kert Rats

Dato : 28-02-07 02:01

> Træk det tilbage, hold musen over start-knappen et stykke tid og derefter
> over alle programmer og slip den hvor du vil have den.

Jeg har prøvet to gange - uden at det virkede. Ikonet kommer ikke på plads,
men ligger stadig på skrivebordet.

Venligst

Kert Rats

Fra : L.E.P.

Dato : 28-02-07 14:50

Wed, 28 Feb 2007 02:01:15 +0100, skrev "Kert Rats"
<stendod@gravklar.dk> :

>"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Jeg har prøvet to gange - uden at det virkede. Ikonet kommer ikke på plads,
> [...]

Kopier genvejen på skrivebordet til Klippebordet (Højreklik > Kopier)

Højreklik på Start-knappen og vælg Stifinder. Mappen 'Menuen Start'
åbner.

Højre-klik på mappen 'Programmer' (eller hvor du nu vil have genvejen
placeret) og vælg 'Sæt ind'.

Hilsen Lars

Fra : Bjarne Chr

Dato : 28-02-07 08:25

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>programikon ud på skrivebordet.
>
> Hvordan får jeg programikonet tilbage, hvor det kom fra, under Alle

Prøv i Documents and Settings / All Users / Menuen Start / Programmer
Højreklik i højre vindue vælg Ny Genvej og find det program du mangler

Bc