KVM
Fra : Bent CC Hansen

Dato : 28-02-07 23:08

Hej, Det lyder så let at overføre indstillinger fra den gamle til nye
computer.
Har købt ny med Vista og den gamle er med XP.
Købt en KVM,USB switch. også et usb/usb kabel(network), men jeg kan
ikke få "hul" i gennem. Hvad skal jeg gøre?
--
bibent

Fra : Nicolai L

Dato : 01-03-07 00:27

"Bent CC Hansen (slet Z7MVO)" <bent@Z7MVObibent.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Købt en KVM,USB switch. også et usb/usb kabel(network), men jeg kan
> ikke få "hul" i gennem. Hvad skal jeg gøre?

Har du prøvet med et krydset netværkskabel? I det du skriver i
netværksgruppen, går jeg ud fra, at det er netforbindelsen du ikke kan få
hul igennem på. Evt. prøve at installere Netbios protokollen, mens du
overfører.

> --
> bibent

Nicolai

Fra : Bent CC Hansen

Dato : 01-03-07 22:31

Nicolai L <news2004@mailme> skrev:

>"Bent CC Hansen (slet Z7MVO)"
> [...]

Jeg har Begge maskiner på en switch og der er hul til
internettet. Jeg kan overføre fra en extern hdd, men ikke se den
maskine jeg vil have mine indstillinger fra? Hvad skal jeg gøre?
mvh Bent
--
bibent