Script til at tælle tegn virker ikke i
Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 28-02-07 00:25

Hej.

Er der nogen, der kan gennemskue, hvorfor scriptet der tæller tegn i
textarea'et på http://www.matchpoints.dk/submit_abstract.html ikke
virker i IE7?

Det virker uden problemer i IE6, FF og Opera.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

www.mzh.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-02-07 01:08

Mikkel Z. Herold skrev:

> Er der nogen, der kan gennemskue, hvorfor scriptet der tæller
> tegn i textarea'et på
> http://www.matchpoints.dk/submit_abstract.html ikke virker i
> IE7?

Det virker fint her. Hvis jeg bruger IE-tab i Firefox virker det
dog ikke.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 28-02-07 11:20

On 28-02-2007 01:07 Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> Det virker fint her. Hvis jeg bruger IE-tab i Firefox virker det
> dog ikke.

Det var dog mystisk - i går testede jeg både i IETab og i en standalone
IE7, og ingen af stederne virkede det, men i dag gør det!

Jeg undres, men lad det blive ved det.

Mvh. Mikkel