Kan ikke uploade på TDC server
Fra : Pia

Dato : 01-03-07 09:57

Hej alle,

Jeg håber det er den rigtige nyhedsgruppe jeg er kommet til:)

Jeg har de sidste 2 dage ikke kunne oploade til TDCs
home20-upload.inet.tele.dk og home19-upload.inet.tele.dk.

Har andre samme problem?

Jeg kan godt få forbindelse til home1-upload.inet.tele.dk.

Jeg bruger CUTE FTP og har brugt den i flere år med glæde.

Nogle ideer?

Mvh
Pia

Fra : Pia

Dato : 01-03-07 18:32

nu kan jeg komme ind igen:)

Pia

Fra : @ndersen

Dato : 20-03-07 08:39

"Pia" <no@nomail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg har de sidste 2 dage ikke kunne oploade til TDCs
> home20-upload.inet.tele.dk og home19-upload.inet.tele.dk.

Hej

Jeg har en 4096/512 Kbit/s forbindelse, igår kunne jeg hverken høre
net-radio eller se net-tv, så jeg testede hastigheden på TDC' hjemmeside og
fik følgende resultat: Download: 1936 Kbit/s Upload: 41 Kbit/s.

Jeg har forsøgt at køre en hastighedstest her til morgen, men fik
meddelelsen, at testen ikke kunne udføres. Så jeg vil kontakte TDC i løbet
af dagen, for at få oplyst hvad de har gang i. Besynderligt nok, så havde
jeg den samme oplevelse sidste gang TDC lå og rodede med fordobling af
hastighederne.

Mvh
@ndersen