Hvad har jeg af muligheder???
Fra : ABSV650

Dato : 28-02-07 09:27

Hej!

Jeg er lige flyttet fra et kollegieværrelse i København, med eget lokalt
netværk, til Sønderjylland (Rødekro) hvor jeg nu desperat står og mangler en
internetforbindelse. Og så er jeg som sagt helt ny i dette virvar af
udbydere og deres produkter!

Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg har af muligheder???

Jeg bruger computeren til bla. downloading, online spil, normal surfing og
mail, så jeg regner med at det skal være en ok hurtig forbindelse (1024 Kb
minimum) og selvfølgelig til den billigste penge.

Jeg kan se der er kabel tv (TDC tror jeg) og så er der tlf stik (to stk,
nedenunder og ovenpå) som jeg ikke lige har testet endnu.

Glæder mig til at høre fra jer!

Mvh
Anders

PS Dette er skrevet på en "lånt" wireless forbindelse.

Fra : Søren Blom

Dato : 28-02-07 11:20

"ABSV650" <Ais@gjk.dk> skrev

> [...]
>
> Jeg kan se der er kabel tv (TDC tror jeg) og så er der tlf stik (to stk,
> nedenunder og ovenpå) som jeg ikke lige har testet endnu.

Hvis du har TDC kabel-tv så få webspeed, det har vi brugt i flere år og
aldrig oplevet nogen problemer med. Med webspeed kan du være online imorgen
ved at kontakte på 80 80 40 40

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 28-02-07 16:57

On Wed, 28 Feb 2007 09:27:11 +0100, "ABSV650" <Ais@gjk.dk> wrote:

>Jeg kan se der er kabel tv (TDC tror jeg) og så er der tlf stik (to stk,
>nedenunder og ovenpå) som jeg ikke lige har testet endnu.

For internet via kabel-tv-stikket kan du kontakte kabel-tv-udbyderen.
Hvis det er TDC kabeltv så kig på www.kabeltv.dk

For internet via telefonstikket, så er det ADSL:
www.tdc.dk
www.tele2.dk
www.cybercity.dk
www.stofa.dk

Hvis der ikke er lagt netværk ind i ejendommen, som der var på dit
kollegie, så er dette nok alle de muligheder du har.

Så kan du selv sammenligne priser og hastigheder.

/Jarlskov

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-02-07 20:26

> [...]

> netværk, til Sønderjylland (Rødekro) hvor jeg nu desperat står og mangler en

Hvad med http://www.sydenergi.dk/index.aspx?articleid=+1479+1479 ?

-A