newslaecher/newsbeen pro / nzb læsnings va~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-03-07 00:58

jeg laver mine nzb filer i newslecher og bruger newsbeen pro til at hente
dem med Thi den henter mindst med 22 mbs - men så er der sket noget sært
newsbeen kan nogen gange ikke finde gruppen som nzb filen referere til selv
om de står der sole klart i news leacher ?

er der nogen med det samme problem og evt. en der har fundet en løsning på
det problem ?

Mv.
BMM

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 15-03-07 22:06

On Thu, 1 Mar 2007 00:57:58 +0100, Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> newsbeen kan nogen gange ikke finde gruppen som nzb filen referere til selv
> om de står der sole klart i news leacher ?

Jeg synes det er mærkeligt du bruger to programmer. Siger du den ene henter
hurtigere end den anden? Du har vel ikke sat "Speed" indstillinger i
Newsleecher. Prøv også at sætte flere connections op på serveren i
newsleecher. Jeg kører med 4 connections med en 4 Mbit forbindelse, og jeg
har absolut ikke problemer med at fylde båndbredden (fra Newshosting.com).

Dit egentlige spørgsmål kan jeg dog ikke besvare.