Hvilken version?
Fra : Peter Jensen

Dato : 01-07-01 15:24

Da under 70% af brugerne har Flash Player 5, men omkring 95% har Flash
Player 4, vil jeg gøre min film (lavet i Flash 5) kompatibel med Player 4.
Gøres det automatisk hvis der ingen avancerede funktioner er i filmen som
Player 4 ikke vil kunne forstå?
Eller kan jeg ændre ved
codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.ca
b#version=5,0,0,0"
til 4,0,0,0??!

I øvrigt: Kommer IE6 og NS6 med Flash Playeren preinstalleret?

Fra : Thor

Dato : 01-07-01 18:14

yo
vil tro du bare kan vælge flash4 uder export settings...
så advarer den nok, hvis der er noget, der ikke kan konverteres...
med venlig hilsen...
Thor

Fra : Peter Jensen

Dato : 01-07-01 19:58

Thor <thorbych@hotmail.com> skrev i en
> [...]
> vil tro du bare kan vælge flash4 uder export settings...
> så advarer den nok, hvis der er noget, der ikke kan konverteres...

Håber du har ret. Det har jeg også gjort hidtil, men har ikke haft mulighed
for at teste det, fordi jeg ikke kan afinstallere Player 5. Kender du til
et website der tester for Player 4 og 5?