Hvilken køler til mit bundkort
Fra : Jensen.a23@gmail.com

Dato : 28-02-07 18:28

Det er en AMD 2600 Socket A

Er det oplysninger nok hvis jeg skal i byen og købe en ny køler ?

Eller skal jeg også finde nummeret på bundkortet.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 28-02-07 22:26

Jensen.a23@gmail.com skrev:

> Det er en AMD 2600 Socket A
>
> Er det oplysninger nok hvis jeg skal i byen og købe en ny køler ?
>
> Eller skal jeg også finde nummeret på bundkortet.

Socket A ( også kaldet socket 462 ) er nok til at finde den rigtige køler,
men det er ikke ligefrem det hotteste grej, så det vrimler måske ikke
ligefrem med billige kølere.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Dr.Phil

Dato : 01-03-07 15:29

http://www.tjdata.dk/index.php?cPath=236_46_133_128&osCsid=3a659198e9330e88135961041a4d86bc