Tastatur med tuchpad
Fra : Christoffer

Dato : 28-02-07 15:28

Hej

Er der nogen der ved om det er muligt at få et tastatur med tuchpad og hvor?

Med venlig hilsen Christoffer

- - -
Denne besked er sendt gennem http://cht.dk... Online portal, kalender og
konferencesystem...

Fra : Nick

Dato : 28-02-07 15:41

"Christoffer" skrev i en meddelelse...
> Er der nogen der ved om det er muligt at få et tastatur med tuchpad og
> hvor?

Her kan du se nogle forslag. Du kan sikkert finde en masse andre derude.

[Grov reklame til]
http://www.danbit.dk/produkter/1600.phtml
Jeg ved godt at det er uden touchpad, men tjek lige mit yndlingsbarn:
http://www.danbit.dk/produkter/1602.phtml sejt, ikke?
[Grov reklame fra]

/Nick

Fra : Morten

Dato : 28-02-07 16:20

> Hej
>
> Er der nogen der ved om det er muligt at få et tastatur med tuchpad og
> hvor?

Logitech DiNovo Edge.

www.edbpriser.dk under hardware -> tastaturer.

Derudover har IBM og Lenovo også nogle.

Mvh
Morten

Fra : Christoffer

Dato : 02-03-07 19:51

"Christoffer" <nomail@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved om det er muligt at få et tastatur med tuchpad og
hvor?

Tak for svarene jeg kigger mig lidt omkring og ser om der er noget der kan
bruges.