MS Windows
briani 27239
Stavekontrol med Windows Mail ?
Fra : Autocadster

Dato : 27-02-07 19:52

Har lige installeret Windows Vista Ultimate DK + komplet Office 2007 DK og
alligevel kan jeg ikke få DK stavekontrol til at virke i Windows Mail (Vista
OE) har nogen en løsning på dette lille problem ?

Autocadster / 2620

Fra : JSH [9800]

Dato : 28-02-07 18:24

Er der virkelig ikke en der har svaret på dette?

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-07 21:38

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> wrote in message
> Er der virkelig ikke en der har svaret på dette?

Der er ingen stavekontrol i OE (Outlook Express aka. Windows Mail). Du skal
anvende Outlook og angive at du vil anvende Word som "editor" når du skriver
mails.

mvh
///M

Fra : JSH [9800]

Dato : 28-02-07 22:15

Jow, der er stavekontrol i Windows Mail og OE.
Gå i Funktioner->Indstillinger-> og kig på fanebladet Stavekontrol

Jeg kan dog ikke vælge dansk - selv om jeg har installeret Office pakken
også.

Hjælp?

Fra : Hans

Dato : 28-02-07 23:01

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gå i Funktioner->Indstillinger-> og kig på fanebladet Stavekontrol
>
> Jeg kan dog ikke vælge dansk - selv om jeg har installeret Office pakken

Genialt!
Oprindeligt spørgsmål:

Fra : HS

Dato : 06-03-07 20:41

"Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse

> "JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> Genialt!

Da ikke dit svar!

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-07 10:51

> [...]
> Gå i Funktioner->Indstillinger-> og kig på fanebladet Stavekontrol
>
> Jeg kan dog ikke vælge dansk - selv om jeg har installeret Office pakken

Jeg beklager at jeg ikke var vidende om at man i Vista havde indført
stavekontrol i Outlook Express (aka. Windows Mail)!

Er din Vista dansk eller engelsk?

Dernæst må jeg så sige, at du stadig kan bruge Microsoft Outlook (som jo er
en del af din Office-pakke) men det er et andet mail-program end OE.

mvh
///M

Fra : Autocadster

Dato : 01-03-07 13:28

> Jeg beklager at jeg ikke var vidende om at man i Vista havde indført
> stavekontrol i Outlook Express (aka. Windows Mail)!

Der har i alle de Outlook Express versioner jeg genem tiderne har kørt med,
været DK stavekontrol... hvis man havde installeret Office pakken samtidigt.

> Er din Vista dansk eller engelsk?

Her er den dansk og det samme er Office 2007

> Dernæst må jeg så sige, at du stadig kan bruge Microsoft Outlook (som jo
> er en del af din Office-pakke) men det er et andet mail-program end OE.

Da ikke til nyhedsgrupper...

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-07 14:39

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> wrote in message
> [...]

Tjae, igen må jeg tilstå du har ret. Jeg har lige checket med min egen
(WinXP UK + Office 2003 UK + Dansk Office stavekontrol). Der optræder
efterfølgende dansk stavekontrol i OE.

> Da ikke til nyhedsgrupper...

Korrekt - men jeg troede du ville skrive mails :)
Beklager hvis jeg har misforstået.

mvh
///M

Fra : JSH [9800]

Dato : 02-03-07 21:06

Ja, men kom nu med svaret!

Fra : Autocadster

Dato : 06-03-07 14:57

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Har lige installeret Windows Vista Ultimate DK + komplet Office 2007 DK og
> alligevel kan jeg ikke få DK stavekontrol til at virke i Windows Mail
> (Vista OE) har nogen en løsning på dette lille problem ?

Er der slet ingen der har fået løst dette problem...

Fra : Hans

Dato : 06-03-07 16:44

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der slet ingen der har fået løst dette problem...

Kontakt Microsoft.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 06-03-07 17:14

> "Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> og

> Kontakt Microsoft.

Har du prøvet de måske mest relevante grupper?
dk.edb.internet.software.mail+news eller dk.edb.programpakker.ms-office
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Autocadster

Dato : 06-03-07 20:07

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i meddelelsen
> Har du prøvet de måske mest relevante grupper?
> dk.edb.internet.software.mail+news eller dk.edb.programpakker.ms-office

Ja her og dk.edb.internet.software.mail+news... men ingen kender svar og
Microsoft yder ikke support på den version jeg har da den er købt med en PC

Fra : Hans

Dato : 06-03-07 21:07

> [...]
>
> Ja her og dk.edb.internet.software.mail+news... men ingen kender svar og
> Microsoft yder ikke support på den version jeg har da den er købt med en

Så kontakt din hardwareleverandør.

Fra : Autocadster

Dato : 06-03-07 22:03

"Hans" <hans@susaa.xx> skrev i meddelelsen
> PC
> Så kontakt din hardwareleverandør.

De yder så ikke support på software...

Fra : Autocadster

Dato : 06-03-07 20:09

Fra : HS

Dato : 06-03-07 20:44

"Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse

> "Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> og

> Kontakt Microsoft.

..Endnu eg genialt svar fra Hans.

Fra : Hans

Dato : 06-03-07 21:09

"HS" <xxx@xx.xx> skrev i en meddelelse

> "Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse

DK

> .Endnu eg genialt svar fra Hans.

Og det bedste svar. At en række halvstuderede bedrevidende gætter på noget,
de tror, de har hørt nede i 'klubben', retter næppe fejlen.

Fra : Autocadster

Dato : 21-03-07 13:41

> [...]
> alligevel kan jeg ikke få DK stavekontrol til at virke i Windows Mail
> (Vista OE) har nogen en løsning på dette lille problem ?

Stadigvæk ingen der har luret hvordan man klarer dette problem med ikke at
kunne vælge dansk stavekontrol i Windows Mail, selv om der er installeret
komplet dansk Office pakke ?

Autocadster / 2620

Fra : Børge

Dato : 21-03-07 14:27

> [...]
> kunne vælge dansk stavekontrol i Windows Mail, selv om der er installeret

Ja det er et problem jeg heller ikke kan forstå hvorfor der ikke er et dansk
stavekontrol i Windows Mail det er da dyrt nok at købe vista.

--
Hej fra Børge

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-03-07 02:37

Børge skrev:

> Ja det er et problem jeg heller ikke kan forstå
> hvorfor der ikke er et dansk stavekontrol i
> Windows Mail det er da dyrt nok at købe vista.

Det kommer nok med en opdatering i løbet af få
år

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk