Nu kan man skirft mobil operatør og behold~
Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 01-07-01 11:55

Jeg har selv lige skiftet til Telmore.dk

Farvel Tdc!!!

Fra : Michael Legart

Dato : 01-07-01 12:07

On Sun, 1 Jul 2001 12:54:48 +0200, Tim Frølich Pedersen <toghpedersen@get2net.dk> wrote:
> Jeg har selv lige skiftet til Telmore.dk
>
> Farvel Tdc!!!

Og, hvad har det lige med denne gruppe at gøre?

--
Michael
Arbejder for Tiscali, men taler for sig selv.

Fra : Jakob Paikin

Dato : 01-07-01 12:17

On Sun, 01 Jul 2001 11:06:45 GMT, legart@daarligstil.dk (Michael
Legart) wrote:

>Og, hvad har det lige med denne gruppe at gøre?

Og hvem bruger Telmore som operatør

--
Jakob Paikin

Fra : Palle

Dato : 01-07-01 14:27

> Og hvem bruger Telmore som operatør

LOL!!

--
Palle

Fra : Trickysparrow

Dato : 01-07-01 14:46

total OT men er de da ringe?? har selv overvejet at skift til Telmore.

Martin.

Fra : Palle

Dato : 01-07-01 15:02

> total OT men er de da ringe?? har selv overvejet at skift til Telmore.

Ifølge Tim Frølich Pedersen er de nok ret ringe

Seriøst. Nej. Jeg bruger selv Telmore, og er ganske tilfreds. Det joken
går på er at Telmore selv anvender TD's mobilnet, og produktet som sådan
er det samme kvalitetsmæssigt.

Jeg har haft brug for Telmores support et par gange og den er ganske god.

FUT: dk.teknik.telefoni.mobil

--
Palle

Fra : Palle

Dato : 01-07-01 15:02

Fra : Vaeske

Dato : 01-07-01 14:54

Dem der vil have billigt telefoni

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 01-07-01 15:12

In article <I5G%6.99$Xk.2676@news.get2net.dk>, Vaeske wrote:

> Dem der vil have billigt telefoni

Jeg tror du misforstod Jakobs pointe, det var ikke hvem der benytter
telmore, men hvem Telmore benytter som operatør: TDC Mobil

--
Andreas Plesner Jacobsen | Biology grows on you.

Fra : Palle

Dato : 01-07-01 15:27

> Jeg tror du misforstod Jakobs pointe, det var ikke hvem der benytter
> telmore, men hvem Telmore benytter som operatør: TDC Mobil

He he... Jeg tror så du misforstod Vaeske's indlæg

Så du smiley'en ??