MS Windows
briani 27239
windows cd-brænder
Fra : Steen

Dato : 26-02-07 18:15

Windows kan ikke længere genkende mit drev som et nrænderdrev, men kun som
almindeligt CD-ROM drev.
Hvis jeg installerer f.eks "nero 7 demo", så virker det fint.
Kan det være en fejl i forbindelse med opdatering af windows, eller er der
nogen der har en anden løsning

venlig hilsen
Eigil

Fra : Jubii

Dato : 26-02-07 18:24

Steen formulerede:
> [...]
> Hvis jeg installerer f.eks "nero 7 demo", så virker det fint.
> Kan det være en fejl i forbindelse med opdatering af windows, eller

En cd brænder er kun en brænder når der
er installeret software der kan lave en cd
eller dvd så skidtet må siges at virke efter
hensigten.

Fra : Steen

Dato : 26-02-07 18:33

> En cd brænder er kun en brænder når der
> er installeret software der kan lave en cd
> eller dvd så skidtet må siges at virke efter
> hensigten.

Den software er indbygget i Windows XP, som jeg desværre glemte at oplyse om
i mit første indlæg. Det har virket flere år uden problemer, men da jeg ikke
brænder så ofte, ved jeg ikke ved hvilken opdatering det måske kan være
galt, så jeg håber der er en der har en anden løsning

venlig hilsen

Eigil

Fra : Plonk

Dato : 26-02-07 20:08

"Steen" <bramsen@dsa-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>virket flere år uden problemer, men da jeg ikke brænder så ofte, ved jeg
>ikke ved hvilken opdatering det måske kan være galt, så jeg håber der er

Har du været i enhedshåndtering og prøve at slette dit drev + genstart ??

Fra : eigil

Dato : 27-02-07 19:49

> Har du været i enhedshåndtering og prøve at slette dit drev + genstart ??

Det har jeg prøvet, men tak for forslaget

hilsen Eigil