FTP igennem en Zyxel Prestige 2602R??
Fra : Ukendt

Dato : 26-02-07 20:42

Hejsa

Er der nogen der ved hvad der skal gøres for at nå man logger ind på sin Ip
adresse som ftp, så blive man sendt hvider til den rigtige interne adresse?

Har en Zyxel Prestige 2602R som går vider til en Linksys router og der på
sider min Synology Nas server!

Vh
Dan

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 26-02-07 22:55

On Mon, 26 Feb 2007 20:41:50 +0100, "Dan Nielsen"
<torskerogn_a_hotmail.com> wrote:

> Er der nogen der ved hvad der skal gøres for at nå man logger ind på sin Ip
> adresse som ftp, så blive man sendt hvider til den rigtige interne adresse?

Du skal lave port forwarding under SUA/firewall-konfigurationen.

> Har en Zyxel Prestige 2602R som går vider til en Linksys router og der på
> sider min Synology Nas server!

Hvis Linksys-routeren også laver NAT, skal du lave en gang port
forwarding mere. Det bliver det jo ikke ligefrem nemmere af.

-A

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-07 08:14

> Hvis Linksys-routeren også laver NAT, skal du lave en gang port
> forwarding mere. Det bliver det jo ikke ligefrem nemmere af.
>
> -A

Ja men jeg vil mene min Linksys er "forwarding" nu....er mere i tvivl om min
Zyxel?

(Hvad menes med NAT entlig?, er ikke den store netværkshaj!)

vh
Dan

Fra : Gustaf Hyllested Ser~

Dato : 27-02-07 12:51