linieskift med fwrite
Fra : Leonard

Dato : 25-02-07 13:27

Jeg har lige prøvet scriptet fra manualen
http://dk2.php.net/manual/da/function.fwrite.php

og det virker selvfølgelig, men det linieskift der indsættes med \n
bliver bare til en firkant for et ukendt tegn i min editor?
Hvordan får jeg det til at se rigtigt ud?

Det virker fint nok, når jeg i skriver print "en linie\n"; og
outputter det til browseren, så er der linieskift.

Er det min editor, der er dum?
EditPlus på winxp.

--
Leonard
http:/leonard.dk/hjemmeside/

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 25-02-07 14:03

Fra : Leonard

Dato : 25-02-07 14:34

Michael Rasmussen <mir@miras.org> wrote:

>Hvad sker der, hvis du ændrer scriptet til at skrive \r\n i stedet for
>\n?

Årh-ja, det vidste jeg jo godt ... hvis ellers jeg kunne huske det.
Det virker, tak for det.

--
Leonard
http:/leonard.dk/hjemmeside/