besøgs tæller
Fra : kristina

Dato : 25-02-07 16:35

Jeg søger et link til en god howto om at lave besøgstæller i asp. jeg
kender ikke rigtigt noget til asp så den må gerne være let at forstå.
på forhånd tak.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 25-02-07 16:41

On Sun, 25 Feb 2007 16:34:44 +0100, kristina <kristina@mail.dk> wrote:

>Jeg søger et link til en god howto om at lave besøgstæller i asp. jeg
>kender ikke rigtigt noget til asp så den må gerne være let at forstå.
>på forhånd tak.

Hej.

Prøv evt. denne:

http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/count.asp?id=cntasp

Men der er 100vis af andre hvis du søger på google. Men ovenstående er
til at læse og forstå.

Mvh. Brian
--
Creator of http://www.natart.dk

Fra : j p

Dato : 25-02-07 17:15

Hej

Kig her
http://www.netcoders.dk/sources.asp?mode=view_source&cat_id=14&id=493&tec
h_id=1

kristina wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Jeg søger et link til en god howto om at lave besøgstæller i asp. jeg
> kender ikke rigtigt noget til asp så den må gerne være let at forstå.
> på forhånd tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne