Asus P5AD2-E Premium
Fra : Per Jørgensen

Dato : 26-02-07 12:10

Sidder og forsøger at finde ud af om nævnte bundkort kan
køre med en :

Intel D945 Pentuim4 Dualcore 3400MHz

Har søgt på asus'es hjemmeside, men uden den store succes.
Chipset på bundkortet er 925XE, og kører pt en p4 630 3.0 GHz.

Er der nogen som kender svaret ?

Mvh
Per.

Fra : Niels Ole Dvinge

Dato : 26-02-07 13:33

Du kan se CPU kompatibilitet her:
http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx?SLanguage=en-us&model=P5AD2-E%20Premium

Det ser godt nok ikke ud til at det understøtter D945, eller nogen andre
dual core CPU.

Fra : Per Jørgensen

Dato : 26-02-07 17:40

"Niels Ole Dvinge" <niels.dvinge@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det ser godt nok ikke ud til at det understøtter D945, eller nogen andre

Tak for linket.. havde jeg ikke lige succes med at finde.

Og nej ser det desværre ikke ud til.

Mvh
Per.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 26-02-07 23:19

> [...]
>
> Har søgt på asus'es hjemmeside, men uden den store succes.
> Chipset på bundkortet er 925XE, og kører pt en p4 630 3.0 GHz.

Nej, det skal hedde 945G eller 955 eller højere.