printer
Fra : Henning Skov

Dato : 26-02-07 11:43

Jeg har fået en USB printer, men jeg vil gerne have den på mit
trådløse netværk, er der nogen der ved hvorledes?

Fra : Nick

Dato : 26-02-07 12:00

"Henning Skov" skrev i en meddelelse...
> Jeg har fået en USB printer, men jeg vil gerne have den på mit
> trådløse netværk, er der nogen der ved hvorledes?

http://www.danbit.dk/produkter/2102.phtml

/Nick

Fra : Mads

Dato : 26-02-07 12:06

On Mon, 26 Feb 2007 11:59:37 +0100, "Nick" <john@doe.biip> wrote:

>http://www.danbit.dk/produkter/2102.phtml
>
>/Nick

I tråden on ISA kortet lyder det til at du er ansat ved Danbit.

Det var måske en god ide at gøre opmærksom på dette
når nu du så flittigt reklamerer for firmaet.

Hvis jeg tager fejl i min formodning må du meget undskylde.

mvh Mads

Fra : Nick

Dato : 26-02-07 12:50

"Mads" skrev i en meddelelse...

> I tråden on ISA kortet lyder det til at du er ansat ved Danbit.
> Det var måske en god ide at gøre opmærksom på dette
> når nu du så flittigt reklamerer for firmaet.

Så, nu er den der igen

Men lad mig vende den rundt og spørge dig sådan her: Hvor reklamerer jeg "så
flittigt" for firmaet?
I den aktuelle sag spørges der om hvordan noget kan lade sig gøre, og jeg
henviser - i øvrigt helt uden anprisninger - til et produkt der KAN være en
mulig løsning. Der findes andre løsninger og andre priser. Iøvrigt er den
del her i grupperne privatpersoner og dem handler firmaet slet ikke med.

Så nej, jeg synes faktisk ikke at jeg skal gøre mere opmærksom på det end
jeg allerede gør. Den opmærksomme læser vil selv konstatere det og den
uopmærksomme dør nok ikke, da der ikke noget steds står skrevet at vi er de
bedste, de billigste eller noget andet i den stil.

/Nick

Fra : Mads

Dato : 26-02-07 12:55

On Mon, 26 Feb 2007 12:49:49 +0100, "Nick" <john@doe.biip> wrote:

>Men lad mig vende den rundt og spørge dig sådan her: Hvor reklamerer jeg "så
>flittigt" for firmaet?

2 gange på en time. Det er da ret flittigt.

>I den aktuelle sag spørges der om hvordan noget kan lade sig gøre, og jeg
>henviser - i øvrigt helt uden anprisninger - til et produkt der KAN være en
>mulig løsning.

Sikkert, men det nævner du jo ikke noget om. Du henviser kun til
produkter som dit firma sælger, men uden at gøre opmærksom på
dette. Det er ikke god netikette. Nu har jeg gjort dig opmærksom på
dette i en pæn og høflig tone. Så heldig vil du ikke være med mange
andre af gruppens brugere.

mvh Mads

Fra : Nick

Dato : 26-02-07 13:10

"Mads" skrev i en meddelelse...
> 2 gange på en time. Det er da ret flittigt.

For produkter. Ikke firmaet. Der er forskel. I øvcrigt kan det sagtens
diskuteres, om der reelt er tale om en henvisning eller reklamering. Jeg
anser det for at være førstnævnte. Hvis jeg nu havde skrevet noget i stil
med "se f.eks. på det her fede produkt..." så var det en anden sag.

Man har lov at tænke sig om

/Nick