Hvilken CD-brænder?
Fra : a38@sol.dk

Dato : 01-07-01 19:26

Jeg skla ud og købe en ny cd-brænder, så sprøgsmålet er:

Hvad er den ultimative IDEbrænder uanset pris?

a38

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-07-01 19:31

a38@sol.dk writes:

> Hvad er den ultimative IDEbrænder uanset pris?

Jeg vil anbefale Plextor
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1274667917

Fra : Allan Nielsen

Dato : 01-07-01 20:03

Jeg vil helt klart også anbefale Plextor. Har selv PlexWriter 16/10/40a, og
den køre bare som en drøm!

Mvh allan

Fra : johnni

Dato : 02-07-01 20:55

Jeg har ladet mig fortælle at Plextor og LigteOn skulle have samme indmad!!
Er der nogen der kan bekrafte elle afkræfte dette?

Hilsen
Johnni

Fra : Jan.Kristensen

Dato : 02-07-01 07:22

Teac.
De kan brænde i mange mange år, og sprøjter den ene skive ud efter den
anden. Jeg skal have Teac igen når den gamle ånder ud.
Lad være med at købe en af de kendte mærker der bruger deres navn, som
reklame - Asus, Creativ mm, det er den erfaring jeg har.

Support jk4

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 02-07-01 11:34

"Jan.Kristensen" <jk4@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lad være med at købe en af de kendte mærker der bruger deres navn, som
> reklame - Asus, Creativ mm, det er den erfaring jeg har.

Jeg troede at jeg var den eneste der ville anbefale TEAC.
Min gode gamle 4x teac brænder er bare super, men igen min 16x plextor er nu
også macho lækker.

Fra : Mercenary

Dato : 03-07-01 07:02

Plextor styrer.......men de er også dyre. Koster ca det dobbelte af en
Lite-on...