MS Windows
briani 27239
Proceslinje problem
Fra : Nysgerrige Jan

Dato : 25-02-07 09:06

Hej

Efter at have oplevet nogle strømafbrydelser i går hvor computeren gik ned
er min proceslinje forsvundet. Den kommer godt nok på ved indlæsning af
Windows, men den forsvinder igen lige før Windows er færdig med opstarten.
Er der nogen der har en ide til hvordan´man løser det ?
Det er XP media center på stationær HP computer.
Tak for hjælpen
Jan

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ricko.

Dato : 25-02-07 09:20

"Nysgerrige Jan" <janpetri@nypost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der har en ide til hvordan´man løser det ?
> Det er XP media center på stationær HP computer.
Tror sku det er den gratis spamfighter du bruger der har fjernet den.Prøv at
slette den og genstart maskinen og se om den er dukket op , er den ikke det
er det en anden fejl , men du slap da af med det spam som spamfighter sender
ud når du sender mail

Fra : kep

Dato : 25-02-07 09:59

> [...]
> Tak for hjælpen
> Jan

> Den har indtil videre sparet mig for at få 2990 spam-mails

Det kan være "Taskbar Repair Tool Plus"
kan klare det : http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm

--
MVH
kep

Fra : Nysgerrige Jan

Dato : 25-02-07 10:57

Hej igen

Tak for jeres svar. Jeg fandt ud af efter at have rodet en del med det først
i nat, og derefter her til morgen.
Det var et program som jeg sjovt nok har haft kørende længe der lige
pludselig ikke vil med XP.
Det er et program der hedder ObjectDock som laver en smart genvejsbjælke ala
Macintosh der ligger foroven på skrivebordet.
Nogen der kender den. (eller et andet godt alternativ som kan med XP)

Tak for hjælpen alle sammen

Venligst Jan Petri

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-02-07 11:16

Den 25-02-07 10.57 skrev Nysgerrige Jan følgende:

> Det er et program der hedder ObjectDock som laver en smart genvejsbjælke ala
> Macintosh der ligger foroven på skrivebordet.
> Nogen der kender den. (eller et andet godt alternativ som kan med XP)

Tag et kig på RK Launcher:
http://home.cogeco.ca/%7Erklauncher/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slip musen fri, og styr i stedet computeren lynhurtigt med tastaturgenveje.

Fra : Peter Jensen II

Dato : 25-02-07 15:22

--

> Nogen der kender den. (eller et andet godt alternativ som kan med XP)

Jeg har stor fornøjelse af Rocketdock.. Den kan også 'tale' dansk

http://www.rocketdock.com/

Mvh
Peter Jensen

Fra : Nysgerrige Jan

Dato : 26-02-07 18:16

Hej Peter

Ja det er rigtigt at Rocketdock er suveræn.

Det er osse Firefox som jeg fandt anbefalet inde på Kims hjemmeside.
(hvorfor har jeg ikke fundet den for længe siden ?)

Tak for hjælpen alle sammen

Venlig hilsen Jan