Overclocke et Intel bundkort
Fra : Ukendt

Dato : 24-02-07 05:05

Kan man overclocke cpu/ram/fsb med nogle af de nyere Intel boards? Følger
der nogle utilities med til det formål?

MVH
M.Nielsen

Fra : Pe Cox

Dato : 27-02-07 16:11

"M. Nielsen" <-> wrote in
Nu ved jeg ikke hvad du mener med nyere; jeg har et D850PERL, hvor der kun
er mulighed for "Burn-in" mode, hvilket giver mulighed for at øge
hastigheden med 1-5 %.

VH PE

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-07 18:35

Pe Cox wrote:
> Nu ved jeg ikke hvad du mener med nyere; jeg har et D850PERL, hvor
> der kun er mulighed for "Burn-in" mode, hvilket giver mulighed for at
> øge hastigheden med 1-5 %.

Jeg tænker på det kort der hedder DG965WH.
Har du prøvet om programmet Clockgen kan overclocke dit system?

Fra : Pe Cox

Dato : 02-03-07 09:55

"M. Nielsen" <-> wrote in news:45e46bdb$0$4170$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> Har du prøvet om programmet Clockgen kan overclocke dit system?

Nej, men det ser interessant ud, det vil jeg prøve ved lejlighed.