flytte mp3 toner fra èn telefon til nokia ~
Fra : Snuden

Dato : 24-02-07 13:36

Hvordan flytter jeg ringetoner over til en Nokia 2610? Tonerne har jeg både
på en SE k750i og Nokia 6070. 2610`eren har ikke bluetooth el. infrarød
overførsel. How to do?

Snuden

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 24-02-07 13:40

Et datakabel kunne være en mulighed

Fra : Snuden

Dato : 24-02-07 14:10

"Anders (6400)" <helthen@iskoven.dk> skrev i en meddelelse
> Et datakabel kunne være en mulighed

Så telefonerne forbindes med kablet og vupti..eller hvad?

Og hvilken type kabel? Har kigget på Nokia.dk og synes ikke at finde noget
kabel til en 2610..

Snuden

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 24-02-07 15:18

Tror ikke der er kommet et kabel til den endnu.

Fra : Per Bau

Dato : 24-02-07 15:47

"Anders (6400)" <helthen@iskoven.dk> skrev i en meddelelse
> Tror ikke der er kommet et kabel til den endnu.

Så derfor syntes du lige det var smart at skrive som nendenfor? Dit svar
lever fuldt ud op til din mailadresse.

--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 24-02-07 16:48

SKOVL

Fra : Peter SD.

Dato : 24-02-07 18:22

> SKOVL

Aha..... Anders dog, du sidder jo og kikker i et spejl..... *LOL*

Og husk nu dit eget valgsprog Anders, få det dog i din signatur......
Citat Anders: "så ved jeg reelt ikke, hvad der kan være galt."

--
Peter

Fra : Lars C

Dato : 24-02-07 19:07

Peter SD. skrev:

>Aha..... Anders dog, du sidder jo og kikker i et spejl..... *LOL*
>

>Og husk nu dit eget valgsprog Anders, få det dog i din signatur......
>Citat Anders: "så ved jeg reelt ikke, hvad der kan være galt."

Bær over med ham. Anders er en 14-årig knægt der lige har fået sin
første mobiltelefon i konfirmationsgave. Nu sidder han og skal
imponere pigerne med sin viden om mobiltelefoner :)

--
Lars C

Fra : Peter SD.

Dato : 25-02-07 09:28

Hej.

> Nu sidder han og skal
> imponere pigerne med sin viden om mobiltelefoner :)

Hvilke piger ??
Jeg forestiller mig at han er her i NG og bruger sin tid på at svare
tåbeligt på stortset ALLE indlæg, bl.a. fordi at pigerne ikke vil have noget
at gøre med lille tykke Anders.....
- og vennerne sikkert er flygtet for år siden, hvis der overhovedet har
været venner på et tidspunkt....

Han har jo også selv sagt at hans telefon eks. holder på strømmen i næsten
månedsvis, uden at skulle oplades..... hvorfor mon ??
*LOL*

Alderen har du sikkert ret i, det er jo bare ikke lige til at se for
nyankomne, i NG, som kommer med et reelt problem, og så får svar som:
· Hvad står der i Manualen
· Ring til importøren
oma.....

Hans citat ville trods alt give alle nyankomne i gruppen en ide om hvem de
har med at gøre, så jeg vil stadig opfordre Anders at komme det i hans

Fra : Kenned

Dato : 25-02-07 16:38

Peter SD. wrote:
> [...]
> det i hans signatur......
>
> Citat Anders: "så ved jeg reelt ikke, hvad der kan være galt."

Jeg skal da love for at i andre vifter om jer med Columbusæg i forhold til
Anders...

Kenned
Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.

Fra : Peter SD.

Dato : 25-02-07 20:04

Hejsa......

> Jeg skal da love for at i andre vifter om jer med Columbusæg i forhold til
> Anders...

Jamen så velkommen i NG til Anders´ eneste ven.......
- og jeg som troede at han slet ikke havde nogle..... doh.....

--
Peter

Fra : Kenned

Dato : 24-02-07 18:03

Snuden wrote:
> "Anders (6400)" <helthen@iskoven.dk> skrev i en meddelelse
>
> Så telefonerne forbindes med kablet og vupti..eller hvad?

Mon dog ikke du skal ha' fat i både et kabel til SE'en og et til Nokia'en
Og så smide en computer imellem...
Endelig kan man vel også låne et simkort af en anden og simpelthen sende
lydene med en besked til den anden telefon...

Fra : Snuden

Dato : 25-02-07 04:49

"Kenned" <tgs@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Endelig kan man vel også låne et simkort af en anden og simpelthen sende
> lydene med en besked til den anden telefon...

Altså som MMS?

Fra : Kenned

Dato : 25-02-07 16:35

Snuden wrote: