Logitech Optical Cordless og Everglide
Fra : Peter Binderup

Dato : 01-07-01 15:10

Hej

Jeg har købt en trådløs optisk mus fra Logitech, og kunne konstatere at den
ikke havde det for godt med overfladen på mit skrivebord - derfor købte jeg
en Everglide mussemåtte, som efter sigende skulle være det bedste man kan
bruge (også i forbindelse med optiskemus).

Mit problem er bare at det hele tiden tager musen et stykke tid før at den
reagere på mine bevægelser på netop denne mussemåtte - vælger jeg en anden
overflade så reagerer musen med det samme (hvis jeg bruger bordet som giver
musen ujævne bevægelser så er der reaktion med det samme). Når musen så er i
bevægelse på Everglide måtten så er den en fornøjelse, men jeg skal helst
bevæge musen hele tiden.

Er der nogen her i gruppen der kender til nogle tweaks der kan afhjælpe mit
problem med mus+måtte eller som kan guide mig i retningen af en musemåtte
der virker optimalt med optiske mus.

/Peter Binderup

Fra : peet_dk

Dato : 01-07-01 16:44

det er fordi everglide har lavet deres måtter om, så optiske mus ikke kan
køre på dem.. smart af dem NOT.. De fortryder det nok.

Måske ville det hjælpe at slibe den liiidt med lidt groft snadpapir.
Selvfølig ikke så groft så det genere når du køre med musen.

--
peet_dk was here....
ICQ#71309759 www.icq.com

Fra : Peter Binderup

Dato : 01-07-01 17:02

> Måske ville det hjælpe at slibe den liiidt med lidt groft snadpapir.
> Selvfølig ikke så groft så det genere når du køre med musen.

Det var pokkers!! Det virker!

Takker.

/Peter

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-07-01 17:07

Everglide AttackPad virker fint her

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk

Fra : Devast8or

Dato : 01-07-01 17:21

Jeg har samme mus, og jeg købte et helt almindeligt hvidt skriveunderlag hos
en boghandler og det virker perfekt.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Peter Olsen

Dato : 02-07-01 10:28

Nu er det nok ikke en hjælp til dig eftersom nu allerede har købt måtten,
men til alle de andre der overvejer at skaffe sig en EverGlide musemåtte kan
jeg da anbefale dem der hedder fUnc elller sUrface1030. De virker nemlig
sammen med de optiske - det står der vist nok også inde på everGlides egne
sider.

--

Peter Olsen
olsen@worldonline.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-07-01 10:25

On Mon, 2 Jul 2001 11:28:21 +0200, "Peter Olsen"
<olsen@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>sammen med de optiske - det står der vist nok også inde på everGlides egne

Det gør AttacPAd også. Hvilket også står på deres hp

Morten Bowman Hansen
bowman@mail1.stofanet.dk